“EY gelooft dat kwaliteitsvolle, creatieve televisie, radio en de digitale media een essentiële bijdrage leveren aan het doorgronden van wat er speelt in de samenleving. Media verbreedt je venster op de wereld en verbindt mensen met de verhalen die zij vertellen. Creatief talent is noodzakelijk voor nieuwe inzichten. Zowel voor als achter de schermen, individueel en in teams. Zowel in de mediawereld als in de wereld van financiële dienstverlening. Bij EY ontwikkelen en ondersteunen we talent en bieden we ze een wereldwijd podium. We zijn dan ook fiere partner van de KASTAARS!.”
Patrick Rottiers, CEO EY België & Rudi Braes, Vice Chair EY EMEIA
"Flanders is a vibrant vessel of creativity, imagination, and innovation, converging at their best in top-notch and often world-renowned media and content productions. As a leading media and entertainment company, Telenet is proud to partner-up with the other Flemish media groups to celebrate and honour the greatest creative audiovisual talents of our region."
John Porter, CEO Telenet
"We mogen ongelofelijk fier zijn op de bijzonder sterke content die gemaakt wordt bij ons. Elk jaar worden tal van series en programma's internationaal bekroond. Met Kastaars! slaan de Vlaamse mediabedrijven de handen in elkaar om ook in Vlaanderen en Brussel het sterke werk te bekronen. Want dat verdient de sector. Kastaars! moet uitgroeien tot hét media-evenement van het jaar. Ik ben ervan overtuigd dat het ook een inspiratiebron zal zijn voor tal van jonge makers. Ik kijk bijzonder uit naar de eerste editie,"
Benjamin Dalle, Vlaams minister van Media.
"Net zoals in de frisdrankenmarkt, wordt de programmatie in de TV-markt gedomineerd door Amerikaanse giganten. Als trotse Belgische natuurlijke limonade en cola, zijn we heel blij dat we partner mogen zijn van HET event van het jaar dat eer bewijst aan de grootste lokale creatieve audiovisuele talenten."
Jan Verlinden, Chief Lemonade Maker
Een organisatie van
"DPG Media is verheugd dat Kastaars! de Vlaamse media in de schijnwerpers plaatst. Niet alleen de sterke lokale mediamakers, maar ook de miljoenen kijkers, luisteraars en digitale consumenten verdienen een groot feest. Want ondanks het groeiende internationale aanbod, blijft ons publiek kiezen voor content van hier, gemaakt door zeer creatieve collega's. Zo verdient eigenlijk elke Vlaming een Kastaar!"
Kris Vervaet, CEO DPG Media
"Kastaars! wordt een groot publieksfeest, erg benieuwd welke creatieve audio- en videomakers als favorieten van 2022 gekozen worden. Zowel de kwaliteit, creativiteit als de innovatie zijn in de Vlaamse media fors toegenomen, deze unieke samenwerking tussen alle omroepen is daar een logisch gevolg van: de maatschappelijke impact van al deze Kastaars! is in Vlaanderen groter dan ooit."
Jeroen Bronselaer, CEO Play Media
"Heerlijk dat we met de Kastaars! het vele creatieve talent dat Vlaanderen rijk is in de schijnwerpers kunnen zetten. Er zijn ontelbare radio-, televisie- en online formats die ons het afgelopen jaar beroerd hebben. Al deze straffe producties en persoonlijkheden verdienen het dan ook om feestelijk geëerd te worden. Het is extra knap dat we dit kunnen doen door alle mediakrachten te bundelen. Ik kijk ernaar uit om samen met alle mediacollega’s, kijkers, luisteraars en surfers onze talenten van eigen bodem te vieren!"